Pagina de start a forumului www.animearena.myforum.ro


www.animearena.myforum.ro
Bine ati venit pe Anime Arena!
Raspunde la subiect
Diversity in anime.I have some questions, its for a project
donnieclark
Junior
Junior

Data inscrierii: 22/Mai/2017
Mesaje: 2
Raspunde cu citat (quote)
I have some questions, its for a project Im doing about anime in school.. I have two..
1.Do you guys think anime needs more diversity?
2. Would you watch an anime if the main character he/she wasn't Japanese? Like Spanish, Black, Native American or any other race. Please Help. Thanks !
I didn't find the right solution from the internet.
References: http://www.animenewsnetwork.com/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=3066793
[url=http://blog.advids.co/20-awesome-2d-animated-video-examples-with-production-tips/]Animated Video [/url]Examples
Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat
Diversity in anime.I have some questions, its for a project
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
Ora este GMT + 2 ore  
Pagina 1 din 1  

  
  
 Raspunde la subiect